hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



aset saya selama 19 tahun

bakar's family..tq guardian,lil bodyguard.

bff merangkap big bro

my bro >die sgt memahami saya

lil bro yang cool

bff saya =)

kawan yg pling hapening 

tutor math dan kwn baik =)

teman sekatil.teman sedorm.teman sehati=)

bff yg sgt kepoh


bff yg sgt otai n understnding

my kedah buddies

meet my click 5

roomate yg hapening i ever meet

adik kecik yg manes

kawan dri zaman jahiliah lagi=)

kawan yg selalu ada untk saya

my teddy bear

cuzee cool!

youngest cuzee yg nakal

my heart beat=)

ouh!mereka2 adalah aset paling penting saya selama 19 tahun saya hidup di muka bumi ini
ouh jika tanpa mereka,siapalah saya yang serba kekurangan ini,
mereka2 lah yang menceriakan hidup saya dan sekaligus mewarnainya.
terima kasih anda sekalian kerana menghiasi hidup saya.
saya sayang kalian sangat sampi lah ajal menjemput dan nafas terakhir ku.

No comments:

Post a Comment