hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



penat tapi indah tapi berbaloi!

>Pertama.
 rasa sangat mengantuk gila ketika ini.
 sebab semlm x lena tdur kerana setiap satu jam mata ni akan terbukak.
 ntah,semlm sgt plik.
>Kedua.
 hari ini..yeah!.hang out bersama superhero dan rakan2 seangkatannya.
 tak bertegur sangat la dengan mereka2 kerana saya masih bru mengenali mereka.
 sorri ye kalian.tengs kepada rakan2 nya yang memeriahkan plan pd ptg td.
 saya amat hargai!..
>ketiga
 suka sgt tgk die hepi sepanjang hari ni,
 pas ni da x dpt tgk die gmbre2 cmtu lagi kerna msing2 da strt stdy.
haish!rndu la nnty.sorri tipu awak ,tpi law sya x tipu,plan utk awk x kan jdi.
kesian tgk awk cm x bermaya je,,skit kaki n mcm nk demam,,tc ye dear,
risau tgk awk bgitu.
>keempat
 saya sayangkan awak.tq my guardian bg permit untk kua dlm tempoh yg lama pd hari ini.
 love u all la.

disini tatapan pic2 dri cam si dia dan sedikit dari 'babe' saya.
his chronies=)

both bufday boy

weird pic.saya  semakin gelap dan tembam.dan dia mkin cerah

hee

mereka lagi
kek sebelum dibaham

saya sangat suka hari ini.=)

No comments:

Post a Comment