hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



padamu ku bersujud.

oke..awal2 tahun aq telah diuji dengan pelbagai perkara yang menduka citakan.
hati remuk,memang sangat tragis permulaan tahun ini oke?
then,bila blik ke kedah tercinta,PTPTN plak tak dapat?wtf la kan?
memang kesabaran sungguh kut diuji oleh NYA.
then,berhadapan pula masalah2 yang berkaitan,
abah n mak,tq jua.memahami anakmu ini,nak peluk korang tahu tak?
sekuat saya pon still masih boleh sebak if jadi pekra2 cm2 ni.
sedih tahu tak,nasib baik masih ade kawan2 yang sangt memahami
korang2,aq sangat sayagkan korang,
korang lah jadi bahu aq bila aq nak menangis.
selama 3 sem ni,korang lah madu dan korang lah pelita hati aku.
serius aq sayang korang.tak boleh ku bygkan bile kite dah menempuh zaman ijazah nanti..
dan hari ini dengan bende yang damn terjadi +makanan kene curi..
serius aq terus sebak!nasib baik ade 'seorang kawan' yang tolong redakan.
tq 'kawan ' kerana dia secara senyap telah membelanja saya 'lunch' pd hari ini.
serius saya terharu..
ya ALLAH,apakah lagi dugaan yang engkau mahu timpakan lagi kepada aq?
berikan aku kekuatan untuk menghadapi dugaan mu.
hamba mu ini lemah.

zombie.bff,guardian,love u all.without u all,who i am in this world.leb2 u all more!

No comments:

Post a Comment