hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



saya nak itu,saya nak ini!

pertamanya:saya mau yang ini,
si nikon d3100 yang begitu banyak telah memcuri hati saya.saya mengidamkan kamu wahai d3100.
bilakah agaknya kamu secara sah akan menjadi milikku yang abadi?susahnya nak dptkan kamu.saya kene berusaha sebaik yang boleh!insyallah.
 
keduanya:saya mahu yang ini juga





wahai si toyota vios.kamu juga telah mencuri hatiku.

Ketiganya:saya mahu yang itu:



seorang teman hidup yang mithali dan membimbing saya ke arah kebaikan,memberi saya perlindungan dan
kasih sayang yang abadi,insyallah ku akan menemuimu wahai lelaki idaman=)

keempatnya:saya mahu yang ini
wahai si levis merah menyala.saya juga telah jatuh hati pada kamu.dan kini saya sedang menanti ketibaan kamu.itupun sekiranya diberi.

aku bukan lah orang yang tidak bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ini,tetapi ini adalah segala idaman yang aku harus dapatkan.insyallah dengan segala usaha idaman ku ini akan ku perolehi=)


No comments:

Post a Comment