hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



bersamamu=)

 hari ini hang out.tapi bukan juga sekadar nak hangout.tetapi nak tukar tiket sekali.tetapi malangya
tiket telah kehabisan.okay!grrrr!

tapi,setelah hampir setahun berkawan,akhirnya hari ini kami bertemu.
dia mengecam saya?ouh!ingtkn dia tak tinggi,rupanya dia tinggi.
berpandangan seketika pabila pertama kali jumpa.
masing-masing malu-malu kerbau.
hahah!kelakar gila rasanya.
kami menonton wayang bersama,makan,dan berjalan bersama.
yang paling kelakar,dia kata perutnya dah lapar dan kami pun bergegas ke kfc.
setelah sampai,ada girl yang keje kat kaunter tu tersengih lain macam aku pun senyum lah balik,
dan tetiba girl tu kata ouh kau dah pandai bawak anak dara orang keluar.
aku tersentap seketika.
girl tu pn tnya aku macam2 sepanjang waktu menunggu makanan sampai.
tersipu malu aku.haish!
pas da makan kami pergi menunuaikan kewajipan dan bergegas ke tasik.
indah gila,banyak bende yang kitorang bebelkan.
yang paling penting dia pemandu berhemah=).
setakat ini biarlah kami berkawan dan andai betul ada takdirnya insyallah.

thank you for this song=)

the song><

No comments:

Post a Comment