hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



buzz.buzz.buzz

salam dihulurkan.
okay.dua tiga hari ini banyak perkara berlaku.

RESULT SUDAH KELUAR BABE!
keputusannya adalah?jeng2.tak sampai destinasi sasaran.
tapi kira ok lah juga nak dikira.
aku bertekad sem 4 tak mau main2 lagi.
nak defeat!yeah?bolehke?
dengan hasutan syaitan yang sungguh pandai memujuk!
ouh tidak!i can do it!.insyallah.
rasa sedih nak ckp ngn abah sebab tak DL pown.
tapi ok lah dari trus p1 ke p ape segala bagai kan?.

okay.cukup sudah dengan result.
rasa emo plak sebab ade yang x sampai target.
nasib baik lah okay juga.

then pasal  keta.
abah still ragu-ragu aku nak membawa buah hati lama dia.
aku pun secara sepontan nya cakaplah yang ,
'law begitu belikanlah anakmu ini sebuah viva'
dalam nada bergurau.ape lagi,abah pon seperti biasa mengatakan
'amboi budak ini,kalau suruh mintak satu semua dia nak'
haha.aku saja je mintak macam tu kat abah.
aku kenal sangat parents aku ini.law kitorg x de improvement,
untung sangat la kan nak dapat benda idaman.
parents aku ni bukannya kedekut ke apa,tapi memang tu stail diorg,
diorg nak kitorg belajar berusaha untuk mendapatkan sesuatu.
tapi diorg x lah strict sgt cam diorg ckp,
walaupun aku tak ada motor
*padahal aku memang tak reti,lagilah ada hati pulak nak mintak motor(hahaha)*
walaupun aku tak ada kereta seperti sesetengah kazenku
aku bersyukur sebab aku ada keluarga yang lengkap.
sebab lain ibu bapa lain caranya mereka mendidik anak mereka.
akak bahgia,thanks abah,mak,and bonchet

then yang last,
hati ini masih berat nak berkemas pulang.
mengapa?sebab  macam malas nak balik pulak.
untuk mengalirkan niat aku balik ke utara,
encik busuk telah mengajak ku untuk keluar hari khamis ini.
kasihan dia,begitu beria nak menceriakan aku.
yelah,nanti akan 2 bln tak jumpa.
dan katanya lagi nak ajak aku berbuka bila bulan puasa nanti.
okay tengs mr busuk masam.thank u.

nytes.

No comments:

Post a Comment