hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



shopaholic.

rm3oo dalam masa 2 jam?
bolehkah aku?
okay.lepas semalam aku gembira dengan dapat melepasi test jpj,
hari ini bershopping pulak.Abah bagi dana 250 sebab aku yang mintak
amount tuh tapi lagi 50 tu aku backup pakai
duit sendiri la sebab aku takut aku terbeli benda merepek bila duit ada banyak.
so,pergilah seorang diri ke bp mall yang indah lagi permai,
satu jam setengah aku peruntukkan membeli baju dan jeans.
lama kan?sebab aku ni tak puas law tak pusing banyak kali.
then trus pegi cari beg dan kasut.
hari itu ade ternampak beg lawa dekat satu kedai tapi
hari tu tak tanya harga sebab aku menjangkakan affordable lah.
so,aku pun jalan menonong ke kedai idaman tu.
bila dia cakap harga berapa aku terkejut lembu pendek mak aih!
aku rasa harga tu sangat tak sepadan.memang okay!
aku terpaksa merelakan beg tuh.dengan harga 115 tu aku boleh beli dua beg
kat FOS okay?.
aku pun merayau2 sampailah aku sampai kat satu kedai nama atlanta.
nice decoration dan barangnya macam tropicana life punya brand.
belek punya belek jumpa seekor beg hitam berharga 55 hengget.
cantik but mcam ala2 grafiti skit but nice la.
i grab it dan rasa suka ngan beg tuh.
kasut pulak ade terjumpa kasut lawa but simple.
harga pun boleh tahan.
lastly tempat wajib ialah coolblog.
beli tiga sekali untuk adik dan mak.
agak penat hari ini but worthwhile=).
i love shopping.

No comments:

Post a Comment