hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



i love you:)

semalam adalah date sebelum meabdikan diri selama satu bulan setengah di kedah.
dan akhirnya saya telah memilih encik coolblog+encik kfc sebagai boypren saya.
dan mengambil masa selama setahun sebelum bersetuju.
tapi encik mohamad shari ini telah melepasi 4 ujian sebelum permulaan percintaan.

ujian pertama:masa
saya terlambat setengah jam namun dia tetap menunggu
ujian kedua:kesetiaan
saya telah mengacau dia dengan menggunakan 4 nombor dan dia sedikitpun tak melayan
ujian ketiga:kreatif
dia sangat kreatif dalam memberikan warna dalam hubungan kami
ujian keempat:kesanggupan
saya telah memberikan kata dua,dan pilihannya tepat.

sebenarnya semalam patutunya tak jumpa,
tapi sebab nak tengokkesungguhan dia,
aku suh jugak jumpa,
akhirnya dia sampai pinjam kete abang dia.
dan disaat itu aku tahu dia sangat berusaha untk hbgn ini.
ya allah terima kasih kerna mempertemukan aku dengan dia.
amin.semoga hubungan ini berkekalan:).





psst;i love u lah

No comments:

Post a Comment