hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



sayangku merajuk:)

Best ke merajuk?
Macam best kan bunyinya?
Aku bukanlah jenis kuat merajuk,tapi kalau dah geram,
Memang merajuk lah jawapannya.
Hahaha.
Ni semua pasai si boipren a.k.a si boncet sayalah punya keje.
Geram gila bak hang!

Semalaman jugaklah tak reply mesej dan call daripada si tinggi tuh!
Tapi da nama sayang,bukan marah sangat pun saja ja nak bia dia camtu,
hahahahah,syok gila,
Mcm2 pujukannya,cool blog lah, angry bird la,secret recepi la,
Memang semua yang aku suka dia offer okay?
Ada aku kesah?padahal dalam hati nak*
Tapi dia ni memangla pendengki okay?
Tiba-tiba pagi tadi dpt mesej yang berbunyi
'hei si pendek,bangunlah cepat,
merajuk je kejenye,ish!sekeh baru taw.

err?haha.mulut memang takda insurans kan mamat ni?
dengan penuh geram aku pun terus kol.
Memang seperti biasa dia akan usik aku gila2.
Aish!dlm hati nasib baik boipren.law x memang dah kene sekeh laju2!

tapi kitorang memang cmtu,
kitorang bestfriend dan juga ehem2.
haha.eh si tinggi, love u lah!:).

No comments:

Post a Comment