hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



cinta itu ada masam dan manisnya?

Kadangkala bila kita rasa gembira dengan si kekasih hati,
pasti akan ada perkara yang tak membahagiakan timbul.
Semalam rasa teramat gembira,tapi malam ni telah timbul sedikit salah faham.
Sebb apa? tak perlu nak mention lah kan~
Hahaha!
Masing-masing ego dan tak mahu beralah.
Dan masing2 say goodbye suh tidur dan buat ayat tacing bagai.

Aku tak dapat lelapkan mata sambil memeluk mr frog dlm dakapan,
Tetiba satu mesej masuk, tolong buka handpone anda sekarang!
Aku saja off sebb malas nak bertekak dan sakit hati okay?
Tetiba ada video kol dari si dia,
Dengan muka mcam angry bird muka muncung macam bangau aku menatap muka dia,
Tetiba dia menyanyi kan lagu 'with you' haha.walaupun sedikit sumbang dan garau,
Boleh lah layan, dan aku masih dengan muka angry bird.
Senyum skit sahaja, dan pastu dia rasa mcm tak dilayan dan terus letak.
Hati aku berkata x payah sweet sangat la kan si tinggi padahal senyum je.
Okay, plastik sangat.

Tak sampai hati nak kenekan dia lagi,jadi aku kol dan terus menyanyi kan lagu tercipta untukku.
Dia gelak2 kuat!Mcam nak cubit ja kan? Geram okay.
Padan muka sendiri.
Tapi ,kami baik seperti sedia kala,
biasalah, percintaan mana yang tiada gelora.

Selamat bersahur~.

No comments:

Post a Comment