hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



menjelmanya hari raya:)

Salam ramadan dan salam lebaran semua
Semua sudah berada di rumah?
Jangan jealous kerna pukul 7.30 tadi aku dah menapak kat umah!
Tak perlulah jeles kan sebab korang semua mesti selalu balik.
Tak macam aku yang 2 bulan sekali balik.
Macam mana persiapan raya korang?semua dah beli ke?
Aku tinggal beberapa benda lagi seperti makeup,tudung,brooch, kasut.
Harap raya kali ini lebih bermakna dengan kehadiran ahli keluarga baru.
Tak sabar rasanya menanti kehadiran satu syawal.

Apa-apa pun, lepas puas beraya nanti,banyak benda yang akan menanti.
Viva etr,final ,dinner dipac.diharapkan semua berjalan lancar.
Dan paling penting saya akan merindui mereka2 ini:




Tetapi, saya berdekatan dengan mereka yang tersayang:)
Adil lah kan, tak semuanya kita akan dapat!:)
Apa pun selamat hari raya kawan2

No comments:

Post a Comment