hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



semanis kurma:)

Sejak semalam abah pi suruh ambik pos laju kat pejabat kolej,
tapi apakan daya, kelas sangat pack dan sangat penat sampi x boleh nak menapak ke sana.
Tapi hari ini langsung tak ada kelas,
dan rasa sangat malas untuk ambik bungkusan pos laju sebab abah cuma pos
pencuci muka dan losyen.
Nak tak nak, petang selepas zohor aku pon menapak pi pjbt kolej,
Dahlah bila balik hujan turun degn lebatnya,
Sabar jelah sambil memeluk erat bungkusan itu tadi.

Aku takuT bungkusan tu basah je,padahal aku yang basah sangat.
Sesampi di bilik, aku pun berhati-hati membukanya.
Jeng2,aku tersenyum sendirian.
Ada kiriman lain rupanya,kurma sekotak!.
Eh?abah kata ada 2 item je?
Abah memang tahu aku suka makan kurma safia yusuf taiyoob,
kurma lain aku tak suka sangat sebab melekit.

Terima kasih abah walaupun minggu depan dah raya,
dia tetap ingatkan anak dia yang jauh di mata.
Sayang abah!.hehehe.
Rasa gembira dan terharu kot.
Tunggu kepulangan ku wahai keluarga;)

Miss u all la!

                                                                  safia:)

No comments:

Post a Comment