hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



kenangan

Ada apa dengan kenangan?
Kenangan adalah ialah sebuah memori terindah dalam setiap ingatan manusia.
Kenangan kadangkala boleh mengusik jiwa seseorang.
Okaylah,cukuplah merapu wahai amira.

Sebenarnya nak bercerita tentang seseorang yang banyak meninggalkan  kesan dalam hidupku.
Namanya MR F.
Dia orangnya baik,pemalu,penyabar,lawak.
Jika kami masih bersama,mesti dah masuk 4 tahun.
Lama kan?aku akui ia kesilapan aku.

Sekarang dia tengah berbahagia bersama insan lain.
Aku merestui hubungan mereka dan gf dia baik dengan aku.

Tak apalah,bukan jodoh kami.
Namun setiap detik dan pengorbanan yang dilakukannya masih segar dalam ingatan.
Walaupun kita bukan lagi seperti dulu, tapi kita masih berkawan kan?
Terima kasih untuk setiap bait kebahagiaan yang awak berikan dulu.
Semoga bahgia dengan si dia.
Saya doakan awak:).

walaupun orang kata muka kita sepesen,
tapi jodoh kita tak panjang.
Awak akan saya ingat kerna awaklah sabahat
baik saya sampai bila-bila.:).

My dear ashaari,walaupun awak bukan yang pertama,
tapi saya nak awak jadi yang terakhir dalam hidup saya ya gemuk!.

No comments:

Post a Comment