hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



atas nama sebuah persahabatan:|

Sorry ye rossa pinjam tajuk lagu .
Disaat kesunyian begini teringat mereka-mereka yang membuat aku
ketawa,nangis,sedih,gembira, sepanjang hidup selama 20 tahun bape bulan tah.
Selain dari keluarga,kita juga ada kawan dan kekasih dalam hidup.
Keluargalah sebab utama kita lahir ke dunia.
Kawan?persahabatan tak kan pernah mengecewakan.
Kekasih?cinta kadang2 melukakan kita:|.

Tiga elemen kehidupan inilah yang melengkapkan hidup seseorag manusia.
Manusia yang tiada mempunyai ketiga elemen ini adalah manusia yang paling rugi.
Sebab dia tak cukup kenikmatan sebuah kasih sayang.

Aku bersyukur sebab aku ada ketiganya.
Tapi cinta selalu mengecewakan manusia kan?.
Kalau kita kecewa dengan cinta selalunya kita cari kawan kan?
Jangan tipu!dosa taw law tak mengaku!.
hahah***main2 je.
Same goes to me lah.

Disebalik keluarga yang menjadi tulang belakang,
kawan antara satu sebab kenapa aku masih bernafas di saat ini.
Pernah dengar orang suicide sebab sunyi?.
Tapi aku tak pernah rasa sunyi sebab ada mereka2 di sisi aku saat riang&berduka.
Korang tahu kenapa kadang2 aku rasa macam berat nak balik johor?.
Sebab aku dah terbiasa dengan gurauan mereka-mereka di merbok,
walaupun kadangkala ada gurauan mereka membuat aku sedikit geram,
tapi kubiarkan sebab tanpa gurauan dan usikan mereka, hidup aku sunyi sepi.
Walaupun aku pernah dapat twrn tukar ke kampus melaka dan dipujuk kedua ibu bapa,
tapi aku berdegil sebab merasakan jiwa aku dah menapak di kedah.
Mungkin ada yang sanggup pindah sebab dekat ngan umah,
tapi aku tetap berada disini sebab mereka semua dah sebati dengan nyawaku.

Orang yang bercinta mungkin selalu kata cinta adalah segalanya,
hey wakeup lah weyh!.Kalau kekasih hati korang dah tak sayangkan korang,
anytime dia boleh lesap dari hidup korang.
Tapi kawan tak kan?
Tak pernah aku dengar kawan tinggal kawan kecuali beberapa hal lah kan.

Korang yang bernama kawan buat diri kerdil bernama nur amira farhana bakar,
seriusly aku tak tahu kehidupan aku tanpa korang,
setiap memori yang kita lalui bersama sentiasa aku ingat sampai sekarang,
koranglah yang menjadi nyawa kedua selepas famili aku,
terima kasih berada di sisi aku selama ini,
di saat sedih,duka,kesakitan dan etc.
Kawan zaman sekolah,diuniversiti,sepermainan,semuanya aset dalam hidup aku.
Andai satu hari kita terpisah,aku nak korang tahu koranglah kawan baik aku dunia akhirat.

*Kita kawan selamanya kan?:)
adik2 dipac yang riang gembira.

the 5 element

classmate vogue.


part one memories

kawan masa hingusan

best craziest roomate ever.

tigs girl

sort of them.

aku tak boleh bayangkan hidup andai satu hari
aku kehilangan mereka.
Okay,ku lihat mataku sedikit berkaca.
Kawan ketawa bersepah merata,kawan menagis susah nak cari:).
Sampai akhir nafas sekali pun,memori korang sentiasa melekat dihatiku.


No comments:

Post a Comment