hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



i'm without you:|

Lebih kurang dua tahun lamanya kita berkenalan kan awak?.
Tapi kira-kira 5 bulan kita telah bersama menempuhi segalanya.
Terima kasih untuk 5 bulan yang indah.
I LOVE U DAMN MUCH.
"Ya tuhan!seandainya kami diciptakan untuk satu sama lain,
engkau janganlah pisah-pisahkan kami;
'Tapi seandainya bukan tertulis takdir kami bersama,
engkau kekalkanlah kami selamanya.

Sebelum kehadiran awak dalam hidup saya,
terasa hidup ini sunyi tanpa seorang insan yang dipanggil 'sayang'.
Terima kasih kerna memeriahkan hidup ini.
Jujur mengatakn sepanjang 5 bulan awak jaga saya,
tak pernah setitis air mata pun mengalir.
Mungkin pengalaman sebelum ini air mata ada juga menitis,
tapi bersama awak tak pernah pun air jernih itu keluar.
Ini kerana awak penyabar,suka melawak.
Setiap kali nak marah dan sedih semuanya tak terjadi sebab awak selalu buat saya ketawa.

Awak selalu cakap walaupun kita jauh tapi hati kita dekat..
Cik abit dan encik katak tu awak suruh saya peluk kalau saya rindu,
dan suruh saya sekeh diorang kalau saya marah dengan awak.
Sabarnya awak dengan kerenah saya,saya hargainya sangat.
Awak tak pernah berkasar dan marah-marah dan awaklah yang selalu mengalah.
Dan kalau saya marah awak rela hulur tangan untuk dicubit
Dan awaklah peneman suka dan duka saya selama 2 tahun ini,
Terima kasih sekali lagi.

Semoga hubungan kita ini berakhir dengan sebuah akad suci,
dan bukan dengan iringan tangisan,
Saya dah penat menangis,penat marah,takut terluka lagi,
'maybe u're not the first but u're the last for me in my whole life''.
Terima kasih tuhan atas kurniaan mu.
AMIN YA RABBAL AL-AMIN.

LOTS OF LOVE<3.

suka sangat gambar ini walaupun perut si dia nampak sedikit boncet

animasi kami nukilan si dia

lelaki ini;)

most feveret pic


lagu ni untuk kita:)

No comments:

Post a Comment