hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



azam tahun 2012:|.

Orang buat azam kebanyakannya pada awal tahun,
tapi aku buat azam di pertengahan januari,
do like i care?hahahahA~!

Banyak betul azam kawan-kawan aku.
Tapi aku cuma ada 4 perkara je.

1-Memiliki dslr
2-Bahgiakan kedua ibu bapa
3-Graduate
4-Stay with mr gemuk ashaari:).

Simple kan?tapi nak merealisasikannya payah baq hang!.
Insyallah dengan izin tuhan tercapai segalanya yang aku hajati.

First wish:).
>Memiliki dslr.
Aku tak mau blacberry bold mahupun torch,ataupun galaxy tab atau ipad.
Yang aku mahukan hanyalah sebuah kamera tebal dan hampir sekilo beratnya.
Dan akan ku usahakan sedaya upaya kudratku.

Second wish:).
>Aku nak melihat senyuman tak lekang dari wajah kedua orang tuaku.
Love you abah&mak.

Third wish:).
>Mau further study sampai akhir nafas.

Fourth wish:).
> I wanna growth together and getting old together with my gemuk ashaari.


YA ALLAH,permudahkanlah jalan hambamu ini.

Gambar sekadar hiasan*






No comments:

Post a Comment