hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



bahagiakah kahwin muda?

 

Isu ini berbangkit antara aku dan si jantung hati encik ahmad ashaari.
Tapi kami berdua mempunyai pandangan yang berbeza,tapi masig-masing nak berbakti pada ibu
bapa dulu.
Memang bagus untuk berkahwin awal,tapi terpulang kepada kita untuk memilihnya.
Kepada yang sudah bersedia untuk bergelar suami @isteri di usia muda,silakan:).
Ramai kini kenalan terdekat yang awal mendirikan masjid,bukan apa boleh elak maksiat.
Tapi kalau masih yang tak bersedia lagi ,jangan buat perkara di luar batasan,jaga adab&tatasusila.
Ada sebaris ayat yang melekat di kepala aku'jikalau benar lelaki itu menyanyangi seorang wanita,dia
tidak akan menyentuhnya sehinggalah lafaz akad nikah. 
Mak pun selalu ingatkan aku bahawa jangan terleka dengan cinta dan melupakan segalanya demi cinta.
Alhamdulillah,sehingga ke saat ini aku ingat pesanan emak dan jikalau mahu berjumpa encik gemuk
pun kamii berjumpa di khalayak ramai dan kadang-kadang ditemani adik.
SWEET KAN?.

Insyallah ,kalau dah sampai seru aku akan menyahutnya,tapi bukan masa yang tedekat ini.
Jangan terlalu gopoh mengejar cinta,cinta tak kemana,jodoh itu rahsia ALLAH:).

*I WILL LOVE YOU FOREVER*
si pemilik hati:)

dear honey, i want to grow together with you,
and i want to stay with you until we become old:).

This song dedicated to you:).


No comments:

Post a Comment