hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



demi sekeping lesen "P"!.

Kebanyakan remaja sekarang ni ambik lesen kete @ motor lepas habis spm.
Tapi aku lambat sikitlah sebab masa tu tokbah kerap sakit jadi aku jadi nurse tak bertauliah selama lebih 4 bulan.
Agak sedih jugaklah tengok kengkawan yang lain dah boleh meronda-ronda:(.Tragik gila.
Aku ambik pun dalam tempoh yang lama sebab aku belajar keta pun masa cuti sem

Aku malas gila dengar ceramah 8 jam:(.
Nak naik bernanah telinga den dibuatnya.
Tapi alhamdulillah aku lepas ujian komputer sekali jek:).
Masa mula-mula belajar tu ada kejutan budaya jugaklah.
Tapi lama-lama okay:).
Walaupun pada mulanya disaster sedikit tapi not bad lah:).

Mulanya malas nak ambik lesen sambil ulang alik kedah-johor,
tapi disebabkan kemalasan menaiki bas coastal yang kalah siput babi,
kereta tersadai dirumah sebab abah suka pergi keja naik motor.
Maka,aku gagahkan diri untuk memilikinya.
Ditambahkan mak abah dok komplain penat drive bile umur dah masuk senja:(.

First test aku kecundang kat tiga penjuru,sob2!lagi sikit je nak lepas,
yang test kat jalan okay jee!
2nd test aku datang tapi tak bersedia sebab bar:u smpai BP terus test:(.
Dan 3rd lepas mendapat keazaman dan doa yang makbul dari kedua oran tua,
aku lulus dengan cemerlang.

Dan sekarang walaupun hampir nak dapat GDL, aku masih terkial-kial nak
bawak kete kat bandar sebab kekangan masa.
Bukan apa,kadang-kadang kecut perut.
Tapi alhamdulillah dah ada keberanian sikit,so okay:).

Lepas ni boleh lah berjimba bersama geng bas sekolah dan bawak tokmak jalan2:).
Jum jalan-jalan.
Kepada sepupuku khairin izzati,khairun bariah,dan murni.
Moh le ambik lesen,nanti senang nak berjimba-jimba:).

Gambar sisipan:).

Litar penentu nasib.

keputusan yang buat orang suka&menangis!

bukit yang sangat scary:(.

my license collectioN:)

No comments:

Post a Comment