hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



berkecamuk dan berat hati.

okay.pertama-tamanya.
    sewaktu dulu aku rasa:
    kenapa susah untuk aku padamkan dia dari ingatan dan hidup aku?
    grr!rasa geram sangat dengan diri sendiri.
    tapi,sekarang keadaany makin berubah sejak kedatangan mr s.
    dia orangnya rendah diri,kelakar,kalut,
    gelagatnya buat aku tergelak sentiasa.
    i heart u=).

keduanya:
    mak macam x bagi plan untuk pi genting,
   ditambah dengan keadaan cuaca sekarang.
   risau semacam bunyinya.
   So,aku pun x pi la Genting tu sebab tak direstui.
   mybe stakat pi umah paklong jelah.
   Dan paling penting,mak macam rindu sangat kat aku.
   Percakapannya macam nak sruh aku duk kat rumah and hari2 dia dapat
   menatap muka aku.Btw,abah pun sama je.Malu nak mengaku rindu kan anak dia
  yang nakal ini.ahah!

ketiganya:
  apsal paper sem ni tough2 hah?
  geram tahap ciiiiiiipaaaaaannnnnn!
  grrr!sabor jelah kan.

keempatnya:
  menghitung hari untuk pulang ke kg halaman tercinta.
 waiting for my arrival ya bp.
  yeah!!!!
 

nyte readers.mahu stdy law sedikit smentara menunggu mr s pulang.
daaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment