hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



semalam | hari ini | esok|

SEMALAM?\
  apa yang berlaku?berselipar menuju dewan peperiksaan sambil diiringi hujan yang sangat lebat sekali!
  alhamdulillah ctu semalam okay2 saja!.i love it yeah.
  ditambah dengan cary mark,senang cakap alhamdulillah.
 suka sangat bila abah gembira.

HARI INI?
  exam law.okay lah jugak.tapi untuk melupakan law tersayang,
  aku pun tengoklah kuch2 ho ta hai.
 ahaha!tak sangka boleh meleleh.cmna tak meleleh.citenye sedih sangat lah

ESOK?
  BALIK LAH!yeah. bp i come to u.
  gaya mcm tak balik 2 thn,padahal 2 bln jer.
 haha.bye2 merboque.Wif love=).

sayonara merboque for one month only=)




wahai batu pahat,here i come to u =)


mereka-mereka yang menanti sesampai disana.rindu anda semua.  




zombie2.saya akan merindui anda semua selama sebulan.harap anda semua berada dalam keadaan
yang baik2 sahaja.Selama sebulan saya pasti akan merindui kenakalan dan ketawa riang anda semua.LEB u all lah=).Ada umur kita berumpa di sem keempat ya=).



saya rasa sedih tiba-tiba untuk meninggalkan merbok pada kali ini.
mungkin saya rindu nak tinggalkan segala yang ada di sini.
Bye merboque.U always has a place in my heart=)





bye readers.doakan keberangkatanku selamat.
sayang anda semua..





No comments:

Post a Comment