hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



awak anugerah terindah~

malam ini telah menitiskan air mata kerna mendengar luahan rasa dari si boipren
Bukan sebab hubungan kami, tapi penceritaan semula kisah cinta lamanya yang sedih.
Sabarnya dia dicurangi sebegitu rupa.
Dia mengucapkan syukur tadi sebab dia berjumpa aku 2 tahun kemudian.

Penuh dengan perasaan dia tadi.
Serius air mata aku menitis.
Untuk tak mau bagi dia sedih, aku pun cakap si pendek ni sayang kat si tinggi sampai akhir nafas.
Sampai terputus roh dari jasad, sampailah selepas tujuh langkah dari kubur.
Barulah dia gembira.Sukar digambarkan dengan kata-kata betapa aku menyanyagi dia.
Bagiku dia cukup sempurna untukku walaupun aku selalu diusik dia.
Takpa ya awak, nanti kita jumpa kita dating puas2 yep:).

Awak ada ciri2 suami dan teman hidup yang baik,
awak igtkan sya tentg solt, tentg kebaikan, tentg perasaan tentg tuhan, tentg peradaban diri.
Awak membawa saya ke jalan yang lurus.
Saya nak awak kekal membimbing saya sampai akhir nafas saya.
Saya sayang awak tahu tak si tinggi?.
Terharu tadi bila awak cakap jiwang-jiwang tadi.
Apa pun terjadi, saya tetap sayang awak;).
Jangan sedih, walaupun awak jauh,tapi awak tetap dekat di hati saya.
Tadi awak tertidur masa kita mesej, tak pa, saya tahu awak penat.

Kita jumpa minggu depan ye sayang.
Miss u and may family damn much:)

this song dedicated to u sugar bee:)

No comments:

Post a Comment