hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



the day i meet you my sugar bee:)

Entry kali ini kira kesimpulan hubungan kami berdua:).
Rasa jari meronta-ronta untuk menaip.

Okay!mula:)

SI asshari ni dah lama juga merisik-risik.
Kenal mamat ni pun sebab dia member kawan masa kat dato onn dulu*.
Kawan dengan dia hampir setahun tapi jarang contact sebab masa tu ada bf.
Dia seorang kawan yang baik dan loyar buruk.

Katanya dia mula menyanyangi aku.
Dan sanggup tunggu,
Kebetulan masa tu ada krisis dengan my past dead love,
Dan tak lama kemudian terlerai lah kasih antara kami.
Dia dapat tahu dan terus meyatakan isi hatinya.
Masa tu tak dapat terima siapa2 lagi,
Dan dialah peneman sepi aku.
Sebelum say i do aku uji dia dengan banyak ujian.
Dia melepasinya dengan cemerlang.
Akhirnya hati dan jiwa kami bersatu.

i love you like a love song wahai encik tinggi:).
Teringat temu janji pertama kita,awak malu2 dan tak banyak bercakap.
Setiap detik yang dihabiskan bersama amat bermakna.
Tak sabar nak berbuka dengan awak,beraya dengan awak,
nak tengok cerita hantu dengan awak walaupun penakut,
dan geram awak suka takutkan :(,
tak sabar nak makan coolblog sama2.
Terima kasih sabar dan tahan dengan kerenah saya yang
PANAS BARAN,MERAJUK,DEGIL,LOYAR BURUK.
terima kasih cinta untuk mr abit dan putera katak yang menjadi peneman tidur,
saya cuma nak awak saja dalam hayat ini.

i love you asshari.
Three word in the deep mean:)

No comments:

Post a Comment