hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



penangan ceritera sedih:(

Korang selalu tengok cerita cinta yang sedih pilu giler?
Aku tabik spring dekat movie atau drama yang boleh buat aku gelak terbahak dan menangis sebaldi.
Semalam dan hari ini adalah misi menonton cerita yang boleh buat aku frust dan menangis sebaldi.
Cerita apa?jeng2!.

MY HEART, MY GIRL, UNGU VIOLET ,TITANIC, BOYS OVER FLOWER
Inilah cerita yang memang boleh menumpahkan  air mata aku.
Sebab jalan cerita dia sedih .
Tapi dalam cerita ni kesemuanya mengorbankan orang yang mencintai ,
kiranya insan lain ataupun pihak ketiga.
Kesemua cerita ini sarat dengan pengorbanan,penderitaan.
Sedih x?.

Boleh ke aku berjumpa dengan lelaki yang sebegitu rupa?.
Aku akui aku pernah bertemu lelaki sebegitu rupa.
Tapi, aku silap kerna melepaskan dia pergi.
Sepanjang hubungan kami,
banyak yang pernah dia lakukan.
Kadang2 aku rasa aku pun tak mampu nak buat seperti apa yang dia buat.
Tak apalah, kalau ada jodoh tak kemana kan?.

Adakah si kekasih hati mempunyai ciri-ciri seperti lelaki di dalam cerita2 di atas?
Masih terlalu awal lagi untuk menilai sejauh mana kesanggupan dia.
Akan ku tunggu sehingga ke detik itu.

Tapi, cerita di alam realiti sangat berbeza daripada skrip yang ditulis.
Acha dgn irwnsyah pun clash lepas 3 tahun.
Last2 irwan kawin dgn orang lain.
Tu namanya tak ada jodoh.
Jadi jgnlah risau sangat ,
jodoh itu ada,cuma tunggu waktu je dia akan mengintai hidup kita.
Selamat malam.:)

              

No comments:

Post a Comment