hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



hari kegilaan bersama kanak-kanak ribena:).

Okay, hari ni satu paper telah berlalu iaitu paper total quality management yang sangat berkualiti.
Untuk final semester kali ini, aku tak pernah keluar awal.Tapi untuk paper kali ini aku keluar awal sebab nak
ter*****!.
Serius dah tak dapat menampung dan laju je tangan ni menulis tulisan yang ala-ala macam doktor pakar!.
Syabas amira,yang penting kita kena yakin.
Okay,aku orang yang kedua keluar dewan selepas mamat kulim iaitu pakcik ehsan.
Bila aku keluar,aku terkejut icka dan nad masih tak kuar lagi dan muka diorg hairan bila aku keluar awal.
Hebat tak aku?haha~perasan!.

Tetiba ehsan ajak aku gi menempek kat foodcourt indah permai bersebelahan tasik bersama icka dan nad.
Sesampai di fc aku ngan ehsan sampai dulu,riuh fc tu jadinya bila kami datang,masing2 gelak tak ingat!.
Okay bruknya perangai kami selaku senior !.but do i care~.hahah******.
Sampai je nad dan icka projek meredah tasik sambil tiup belon buih yang dah berusia 2 bulan.
Tapi syok gila kot terasa macam kanak-kanak riang yang bebas berlari.
Mereka bertigalah jadi unofficial model.Terima kasih en canon kerna memeriahkan suasana.
Orang selalu tnya aku guna dslr ke?Makcik pakcik,saya tak guna dslr.
Berkat kamera 14 mp menjadi peneman kehulu kehilir.Tapi kamera digital yang berjiwa dslr,boleh gitu?.
Sperti biasa gambar aku memang takda sebab memang adat camera man selalunya macam tu.
Redah dan redha je lah kan?.
Bukan apa,seronok snap2 ni sebab dapat tengok gaya dan gelagat manusia.
Sebab tu aku memang ketagih lensa kamera.
Okay,malas nak cakap.Tengok jelah hasilnya.

Model: EHSAN,ICKA,NADIAH.SERTA MODEL TAMBAHAN AKMAL&ATOK.
Tema: Pak cik misai dan rakan-rakannya.
Lokasi:Tasik uitm merboque.
Kelimitation gambar berlaku kerna kelembapan brukband yang begitu terserlah.
my fav scene.



abang mpp,abang dipac,abang jpk:).
aset uitm kedah.

No comments:

Post a Comment