hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



tolong kau jangan pernah berubah:(.

Disaat ini aku sedikit merasa kesal dan sedikit kecewa,
mana ada hubungan yang tidak dilanda ombak?
Saya dapat melihat perubahan dalam diri awak
Tapi aku biarkan selama beberapa ketika,
Tapi hati ini dah tak tertahan lagi .

Kenapa awak dah tak macam dulu?
KENAPA?KENAPA?KENAPA?
Apa salah saya pada awak?
Kalau ada bagitau.
Kalau setakat sini penghujungnya aku redha.
Memag hubungan jarak jauh ni agak payah kan?
Tapi andai kita tak ditakdirkan bersama, aku redha.
Serius dah muak gila dengan cinta ini.
Salahkah nak memperoleh sedikit bahgia atas dasar cinta?.
Aku rindukan gelak tawa,loyar buruk,dan nyanyian sumbag kau.

Entah kenapa aku rasa lain.
Tapi apa pun,life must go on..
Insyallah aku kuat.

adakah ini sekadar sebentar ataupun menunggu detik perpisahan?
aku pun tak tahu.

bye.aku masih nur amira farhana walaupun tanpa kehadiranmu.
semoga ada sinar antara kita.

No comments:

Post a Comment