hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



idaman seumur hidupku:).

hai selamat minggu final exam bagi seluruh pelajar uitm semalaysia.
Tiap2 hari aku berdoa supaya diberi rezeki lebih dan kemampuan lebih suapaya dapat benda diidamkan.
Walaupun sekarang aku hampir memperoleh gadjet feveret,tapi ada lagi yang belum fulfill
Kita memang tak pernah puas kan dengan apa yang ada?
Bukan tak bersyukur,tapi kalau berusaha tak apa.
Tapi aku bukan nya yang jenis suka meminta,
memang parents aku mampu bagi,

tapi ,mereka ajar kami adik beradik supaya bersederhana dalam kehidupan,
dan,setiap pulangan baik akan menerima balasan baik.
Tapi my parets bukan kedekut okay?.
Contohnya seperti en levis yang menjadi hadiah bufday.
Walaupun orang panggil power rangers aku tetap suka sebab hadiah dari abah.
Semua benda warna merah?Bcoz it my fav colour!.
Kadang2 ada sesetengah anak yang suka minta mak bapak,
tapi aku ngan adik aku tak macam tu yea.
Ada benda yang kami beli sendiri,dan ada yang half kongsi dgn parents.
Walauoun kami ni berdua je,tapi tak suka mintak2 sgt sebab memg dah perangai macam tu.
Beruntunglah kan mak abah kami sebab anak dia tak suka mintak2?.

Tapi,sesusah dan sepayah manapun seseuatu,
aku biasanya akan cuba sedaya mungkin utk mndptkannya.
I admire dslr, g-shock, blackberry, sony vaio.
Insyallah akan ku usaha seupaya mungkin.
Amin.






No comments:

Post a Comment