hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



pertemuan kembali :)

Tanggal 9/10/11 adlah tarikh yang sangat cantik .
Ramai gila orang mendirikan masjid pada tarikh itu.
Tatkala aku pula sibuk bertemu dengan si buah hati.
Alhamdulillah akhirnya bersua jua kita kan si gemuk?.

Tapi sebelum jumpa banyak halangan yang mendatang.
Antaranya abah kene hantar kedua atuk dan ada sedikit accident berlaku.
Serius masa tu aku fed up gila sampai rasa malas nak jumpa dia.
Lagi-lagi dia bagitahu dia datang lambat .
Lagi la mennyirap darah aku dengar.
Setepek kene marah teruk gila.
Tapi sebenarnya dia sampai awal dan dah beli pun tiket wayang.
Aku dapat tahu bila ada pekerja kat wayang tu cakap " encik kenapa tak masuk lagi kan dah lama beli tiket"?.
Aku terdiam dan tergamam dan kami terus meluru masuk ke panggung.
Kesian dia:(.Jadi aku pun minta maaflah sebab salah aku.

Dia pun kata tak apa dan sambil dok senyum.
Sorry ye dear,nasib baik awak paham kerenah saya.
Boleh la cite al-hijjab tu.Lepas tu kami pergi menambah lemak kat kfc.
Seperti kebiasaanlah sebab dia memang fanatik gila dengan kfc sampai aku panggil dia ayam.
Lepas dah kenyang tetiba dia tarik tangan aku.
Rupanya dia terpegun dan tercabar melihat mesin mainan yang ada cangkuk tu.
Katanya nak mencuba nasib,amek kaw sampai rm5 dia tebus duit koin.

Dan kebetulan masa tu ramai pulak yang menjadi penonton,
aku pun sedikit hairan dengan orang ramai yang dok perhati dia,
Tapi tak ada rezeki dia,tak dapat pun patung.
Walaupun camtu aku terharu melihatkan kesungguhan dia.Terima kasih awak.
Lepas tu adik snap pic kami berdua,okay baju dahla jersi malaysia,
semua yang lalu lalang asyik dok tengok smpaikan naik segan.
Akhirnya berjumpa jugak adik dengan bakal abang iparnya.
Dan respon yang diterima dari adik positif.Alhamdulillah;).
Terima kasih untuk hari yang indah ye si kekasih hati.
Saya tersangat menghargai hari itu:).
Love you lah gemuk!:).><

Sekilas pandang|
mamat kfc

Sedang memperjuangkan usahanya





1

2

3


                                                     Terima kasih untuk lagu ini my sweetheart

No comments:

Post a Comment