hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



Permulaan berasapnya dapur:)

Salam buat semua:).
Apamacam weekend anda?syiok ke boring nak mati?.
Tepuk dahi tampar muak:).ahahhaa**.
(Kalau nak sakit try la buat*).

Okay,sebelum memanjangkan lagi bicara entry kali ini,
nak ceritalah sikit apa yang berlaku hari ini.
Tak seperti sebelum ini ,abah tak sempat pergi pasar sebab
ada keje yang perlu diselesaikan.Dan kebetulan mak pun tak
sihat sangat:|.Jadi seperti biasalah,aku kene masak.
Apa yang aku masak untuk tengah hari?.
Sardin,telur,sotong,sup sayur campur.
Taklah sedap sangat tapi bolehlah:).

Kadang-kadang aku terfikir perempuan yang langsung tak mahu beljar masa tu semua,
mesti kalau dah kawin pokai suami dia sebab asyik makan kat luar,ye tak?.
Jangan terasa ye atau terkecik hati tapi ini adalah fakta yang harus kita realize.
Aku dulu pun bukan pandai masak,sebab dulu asyik dok belajar dan masuk hostel,
tapi aku start belajar masak pun lepas form 5 okay?.
Macam-macam berlaku,terhangus,termasin,tertawarlah dan etc.
Semenjak tu aku percaya bahwa selagi kita tak mencuba jangan mudah putus asa.

Bagi aku masak adalh sesuatu yang menyeronokkan sebab kita boleh pilih apa kita mahukan.
Sebab utama aku belajar masak pun sebab aku ni suka makan jadi siapalah yang rajin nak masakkan
untuk kita selain diri sendiri kan?.
Bukan nya berdosa pun seseorang perempuan itu tak pandai masak,tapi bayangkan kalau kita dah kahwin
nanti,sebab antra rahsia perkahwinan ialah menjaga perut suami.
Memang masa permulaan kita akan rasa melecehkan lah masuk dapur,
tapi bila dah lama2 kita kan rasa seronok.Try lah tak menyesal punya.

selamat berhujung minggu:)

No comments:

Post a Comment