hallo2!


I made this widget at MyFlashFetish.com.



macam-macam benda...

ASSALAMUALAIKUM SEMUA:).

Apamacam?Seronok bercuti semester?
Hahah,tapi kepada yang belum habis paper jangan lupa pulun okay?.
Hahah (dalam nada dengki).

Kali ini misi balik ke batu pahat agak sedikit mencabar,
kerna ada beberapa rintangan antaranya,
sebelum sampai ke bus stand SP ada sekumpulan cina perarakan
dan menyebabkan aku terpaksa jalan separuh km ke bus stand.
Lepas tu bas sampai lambat giler okay?
Dan paling perit ialah aku tersilap naik bas !
Tapi bukan salah aku okay!.
Salah kaunter tiket.

Tapi nasib baik ada bas ke jb.
Nasib baik dapat balik,kalau tak banjir kedah aku kerjakan.
Mak abah pun risau jugak,tapi aku cover la kerisauan sebab takmau bg diorang bimbang.
Okay,lupakan pasal bende2 tu.
Tak sabar nak jumpa si kekasih hati ahad ini.
Dan nak tengok al-hijab.

Tu je kot.bye~

No comments:

Post a Comment